TORSDAG

0kommentarer

Nu har jag äntligen ledigt i några dagar, precis vad jag behöver efter en lång arbetsvecka.

Idag på jobbet så skulle de andra ha APT på eftermiddagen så barnen skulle gå hem klockan 16. Sjävklart sitter jag och Sara kvar till fem och väntar med ett enda barn kvar. Så typiskt.. När jag väl kom därifrån så åkte jag till centrum och mötte Ellinor och Josephine. Gick och lämnade Eddie hos Ellinor och sen gick vi till Friskis. Vi gick på ett Spinningpass. Det var skitkul, instruktören var rolig och passet var bra. Lagom tempo, lite småjobbigt i början men kändes bara bättre och bättre med tiden. Absolut något jag vill och kommer att göra igen.

Efter spinningen så åkte jag hem och ställde mig i duschen direkt. Efter det så åt jag middag och sen satte jag mig här vid datorn. Tänkte snart kolla på någon serie och bara ta de lugnt. PUSS

Kommentera

Publiceras ej