SISTA MAJ

0kommentarer

Sitter just nu och kollar på Bröllopsfotografen. Inte sett hela innan så jag passar på att se den från början när den ändå går på tv.

Började jobba 12 idag. Har varit ute hela dan. Väldigt varmt och skönt har det varit och solen brände i ansiktet. Efter mellanmålet så tog vi ut stereon och hälften utav av barnen stod och dansa på gräsmattan. Alltid lika roligt att se. Och duktiga är dom också!

De var också några gubbar som var och såga ner grenar från ett träd på vår gård. Självklart satt nästan alla barn och kollade på. De tycker ju sånt är jättespännande. Efter det så gick jag omkring med Anton. Han var lite trött så jag bar upp honom och satte mig ner på en bänk. Efter några minuter så hade han somnat. Och där satt han i mitt knä tills pappa kom och hämtade honom. Tur att han är lätt att bära omkring på, haha. Nej, men jag tyckte bara det var sött att han somna. Dreglade på mig gjorde han, men det skrattade vi bara åt.

När jag slut gick jag och Ellinor hem tillsammans. Satt utanför henne och pratade en massa. Alltid lika roligt :) Halv sju cyklade jag hem. 

När jag kom innanför dörren så såg jag att jag hade fått ett paket. Det var från elf och det innehöll tre läppstift. Väldigt fina färger var det så jag är nöjd. Har dock inte provat dom än men de är säkert bra.

Kommentera

Publiceras ej