REGN REGN REGN

0kommentarer

Kom hem för ungefär en kvart sen och nu öser regnet ner och det åskar. Vilken tur jag hade! När jag cyklade hem var det strålande sol så det växlar fort. Det har det gjort halva dan. De sista timmarna på jobbet såg man när regnet skulle komma och så kröp alla in under tak. Tycker dock att det är mysigt när det regnar så det gör mig inte så mycket bara jag inte står i det!

På förmiddagen var jag med 8 barn i skogen. Det lekte och precis innan vi skulle gå tillbaka till dagis så gick vi och kollade på grodyngel i barnsjön. Fick tillbaka en massa barnkänslor, länge sen jag själv var och kollade på det nämligen.
Efter lunchen hade vi vila och jag höll typ på och somna. Fortfarande väldigt trött. Men den här dagen har varit ganska jobbig, många har ramlat och gjort sig illa och sen har många bara varit odrägliga så man bara skulle vilja skrika och gå iväg. Väldigt frustrerande.

Nu ska jag bara ta det lugnt och kanske se en film eller liknande. Puss och kram

Kommentera

Publiceras ej