MÅNDAG

1kommentarer

Jag kom precis hem ifrån Sofie. Var där och fikade med Alexandra, Michaela, Frida, Sandra och Felicia. Satt ute på hennes altan och åt gott. Väldigt mysigt.

Annars idag har jag jobbat i några timmar, skönt att det var så få efter en händelserik helg. Efter jobbet åkte jag till centrum och handlade leggings och sen mötte jag upp Michaela och vi gick hem till henne. Eftersom de ska flytta på onsdag hjälpte jag henne att rensa bland kläder. Vi var också nere på coop och handlade något att äta.

Nu ska jag äta en väldigt sen middag och kolla klart på The Vampire Diaries som jag började kolla på i morse. Kanske skriver om helgen i morgon eller nåt. PUSS

1 kommentarer

Felicia

10 May 2011 01:18

Hurrdu, när får man se bilderna från uteserveringen i fredags?:)

Kommentera

Publiceras ej