MAJ MÅNAD

0kommentarer

Idag har jag och jobbat. Har börjat klockan 8 hela helgen så idag när jag kom hem somnade jag i soffan en timme. Väldigt skönt måste jag säga. När jag vaknade var det dags för middag och den satt finfint i magen.

Den här helgen har jag dessutom var duktig på att cykla till jobbet. Eftersom jag inte har cyklat på flera år så kan man ju säga att det brann i benen så fort jag tog i och ont i rumpan har jag också. Kommer säkerligen ha världens träningsvärk i morgon.

Självklart när jag skulle cykla till jobbet i morse så regnade det. Tur att det klarnade upp under dagen. På jobbet var det ganska lugnt idag, typ dött i morse vilket var väldigt skönt. Sen rullade dagen bara på i ett bra tempo.

Igår på vägen hem efter jobbet träffade jag Ellinor och Linnea vid barnsjön så jag satt där med dom en stund och pratade på bryggan. Kom väl hem efter fyra någon gång och var supertrött. Kände mig nästan lite småfull men efter någon timma började jag piggna till. På kvällen gick jag hem till Linnea och Ellinor och där hade vi våran egna majbrasa och grillade kött. Hade en jätterolig kväll, pratade, lyssnade på musik och på kvällskvisten blev det lite dans.

Runt tolv kom mamma och mötte mig och sen gick vi hem tillsammans. Direkt när jag kommit innanför dörren gick jag och la mig eftersom jag skulle upp 7:15.

Kommentera

Publiceras ej