26 MAJ

0kommentarer

Kom in för en liten stund sen från en två timmars lång promenad med Michaela. Riktigt skönt med lite motion och en massa prat!

På förmiddagen idag så var jag och Maria iväg till fotbollsplan med 10 killar. Roligt att komma iväg en stund från dagis och killarna älskar ju att spela fotboll. Resten av dagen spenderades sen ute på dagisgården. Äntligen kunde vi vara ute i värmen och det fina vädret igen.

Tjejerna stod mest på händer och hjulade medans killarna spelade fotboll eller lekte lekar. Var lite små olyckor hit och dit, men annars var det en ganska bra dag. Förrutom att vi hade några barn som bestämde sig för att bli fula i mun, och det godtar vi självklart inte så det blev lite bråk hit och dit. Både mellan vuxna och barn, tyvärr.

Slutade halv fem och cyklade då direkt hem, lämnade av cykeln hemma och sen gick jag och mötte Ellinor vid bussen. Vi var inne på datorn och fixade lite olika saker. Runt åtta följde jag med Ellinor ner till bussen och hon åkte hem. När jag kom tillbaka så åt jag middag och vid nio gick jag och mötte Michaela och så gick vi iväg på promenad.

Nu ska jag gå och lägga mig. Har varit en långa vecka och i morgon är jag ledig så jag ska sova ut litegrann. Puss och godnatt.

Kommentera

Publiceras ej