17 MAJ

0kommentarer

Ligger i soffan och kollar på tv och ska nog snart hoppa i säng.
Idag har jag varit och jobbat som vanligt. Började 8 istället för 12 vilket i och för sig var ganska jobbigt men det har gått bra ändå. Självklart somnade jag inte förrän runt halv 3, bara för att jag skulle upp tidigt i morse. Kändes som om jag skulle somna på rasten idag, men det var väl inte så konstigt ;)

Både idag och igår så jobbade en kille som heter Sebastian hos oss, alltid kul med nytt folk och sen att han var kille gjorde det ju inte tråkigare då det inte jobbar en enda kille på mitt jobb annars. Vi var ute större delen av dagen och tränade sånger till gårdsfesten bland annat. På eftermiddagen var det inte toppen väder ute så vi bestämde oss för att vara inne. Och det var länge sen vi hade en så skön eftermiddag. Inte så vilt som det brukar, sen när Sebastian har varit hos oss har killarna brottats och lekt och det tror jag har hjälpt till en hel del.

Efter jobbet gick jag och Ellinor på en promenad hem från jobbet och sen lämnade jag av henne vid bussen och cyklade hem till mig. När jag kom hem kollade jag på sista avsnittet av Castle för säsongen. Det var både bra, hemskt och vackert!! Nu kan jag inte göra annat än att längta till september när det börjar igen! När mamma kom hem gick vi ut på en promenad och gick och handlade. Åskade när vi gick dit och såklart började det spöregna när vi skulle gå hem. Mer vår väder kan det ju inte bli när det skiftar mellan regn och sol hela tiden. Puss

 

"Roy Montgomery taught me what it meant to be a cop. He taught me that we are bound by our choices. But we are more than our mistakes. Captain Montgomery once said to me that for us there is no victory. There are only battles. And in the end the best you can hope for is to find a place to make your stand. And if you’re very lucky, you find someone willing to stand with you.

Our Captain would want us to carry on the fight. And even if there is…

Kate!…

Shhh… Kate…

Stay with me Kate.

Don’t leave me, please.

Stay with me, okay?

Kate.

I love you. I love you, Kate"

Kommentera

Publiceras ej