We're all looking for something to take away the pain

0kommentarer

Idag har jag jobbat precis som alla andra dagar, därav tomheten härinne. Varit några kaosfyllda dagar på dagiset nu, så jag har varit helt slut när jag kommit hem. Har dessutom bara varit ledig en dag av 9 så jag börjar känna att jag förtjänar lite ledigt.

Idag började jag halv 9 och det har varit nästan full rulle hela dan. Mycket spring inomhus och många barn som inte alls lyssnar på vad man säger. Sen så ramlade Emilia ner från ett träd och gjorde illa sig och på det så höll dom på att bygga om på taket, så det var tvugna att ha avspärrat och då var vi tvugna att ha ännu mer koll på barnen så att det inte gick in där. När klockan var halv 5 var jag glad att jag äntligen fick åka hem, var lite småfrusen efter att ha varit ute i blåsten i några timmar.

Hemma satte jag mig framför datorn och och lyssnade på musik. När mamma kom hem hade hon med sig ett paket från H&M. Öppnade och provade allt, supernöjd. Efter det har jag ätit middag och kollat lite på tv och nu ska jag snart gå och lägga mig, för i morgon blir det en tidig morgon igen. Men först ska jag ta bort sminket och borsta tänderna. PUSS

Innehållet i paketet från H&M.

Kommentera

Publiceras ej