smile and you will survive.

0kommentarer

Redan måndag, kom hem från jobbet halv sex och då satt jag mig i soffan och kollade på tv, efter ett tag totaldäckade jag i någon timme. Jobbade bara i tre och halv timme men idag var barnen vilda så jag var helt slut när slutade. Fick skjuts hem utav Ellinor och sen satt vi och snackade ungefär en timme i hennes bil på parkeringen, haha. Bestämde oss för att vi ska försöka ta en fika nästa gång istället!

Igår så var det ännu en jobbdag och jag kunde inte ha varit tröttare när jag vaknade men jag tog mig upp och var pigg och glad när jag jobbade ändå. Dagen flöt på ganska bra och tiden gick ganska fort. Ellinor kom förbi och då rann tiden iväg lite extra fort. När jag slutade så stannade Ellinor kvar med mig ett tag innan hon skulle åka vidare.

Halv fyra kom Philip och hämtade mig och vi åkte till hans jobb en stund och sen skjutsade han hem mig. Var hemma i ungefär 2 timmar sen kom han och hämtade mig igen. Påväg tillbaka till hans jobb så fick jag köra bil för första gången i mitt liv. Först tyckte jag att det var läskigt men när jag provat litegrann ville jag bara gör det igen. Vi åkte iallafall och lämnade bilen på hans jobb och sen tog vi bussen in till stan. Gick och hyrde film och köpte lite godis och sen åkte vi hem till honom och kollade på film. Hyrde The Blind Side och den var riktigt bra. Pausade dock mitt i filmen och kollade på Wallander och fortsatte med filmen när det var slut. Vid tolv gick vi och la oss och vi somnade båda ganska fort. Gick upp runt halv tio imorse eftersom jag var tvungen att åka hem innan jag skulle jobba.

Kom hem kvart i elva och då hade jag tjugo minuter på mig innan jag skulle gå igen. Vid såna här tillfällen är jag glad att jag är snabb på att göra mig i ordning. När jag var klar gick jag direkt till bussen och åkte iväg igen.

Nu måste jag snart hoppa i säng, börjar klockan 9 imorgon när jag egentligen skulle börjat 12 så jag måste få sova lite. Pussokram

Kommentera

Publiceras ej