Mitt i veckan

0kommentarer

Idag har jag varit uppe sen kvart över fem, man kan ju säga att jag börjar bli riktigt trött och då somnade jag ändå en stund efter att jag hade kommit hem från jobbet. Sitter just nu i sängen och hade snart tänkt gå och lägga mig framför Bigbrother och försöka sova. Imorgon är det jobbdag 10 av 11. Hur skönt som helst med helg sen!

Igår jobbade jag på dagis, slutade halv fem och sen kom Björne och Wilmer och hämtade mig eftersom jag skulle sova över hemma hos dom. Där lekte jag lite med Wilmer och så kollade vi på Bamse. Efter middagen satte vi oss i soffan och kollade på Bygglov och House och när det var slut var det dags att gå och sova. Skulle upp ritkigt tidigt, det var därför jag sov över hos dom. De bor nämligen fem minuter ifrån mitt jobb och det är lite bättre än att jag ska behöva gå upp en och halvtimme tidigare och ta bussen dit.

Det gick bra och öppna i morse, har aldrig gjort det på en vardag förut men det kändes okej även fast jag var trött. Finns inte så mycket att göra vid sextiden förutom att baka och fixa kaffe. Slutade klockan 14 och då åkte jag hem direkt och satte mig i soffan. Somnade en stund och sen kom mamma hem och då åt vi middag.

Imorgon jobbar jag på dagis igen. Börjar halv nio så det ganska skönt. Nu ska jag gå och borsta tänderna och hoppa i pyjamasen. Godnatt

Kommentera

Publiceras ej