MARS 2011

0kommentarer

Idag har jag varit riktigt stressad, de ringde från jobbet så jag hoppade in där i några timmar. Innan jag åkte dit försökte jag hitta resor till Thailand och det gick väl sådär. Men det verkar inte som det passar så bra just nu, velar så otroligt mycket men jag tror nu att jag kommer att stanna hemma istället. Känner att det blir för mycket med vaccineringar och sånt som man måste fixa innan man ska åka utomlands. De ringde också från dagiset jag jobbat på och där kan jag få fast vikariat till sommaren och det skulle vara skitkul, lite varför jag velar också. Ska ha bestämt mig till på torsdag hur jag ska göra med dagiset. Jag kommer nog kunna resa en massa senare om jag har jobb till juni och det är ju definitivt positivt. Bara att spara spara spara!

Nu hade jag tänkt att kolla på film, ska nog se Life as we know it med Josh Duhamel och Katherine Heigl. Och senare försöka sova och inte vara uppe så sent då jag vill börja morgondagen hyfsat tidigt. Börjar ju jobba klockan två.

Kommentera

Publiceras ej