Jobb och tacopaj

0kommentarer

Sitter i sängen och kollar på A Lot Like Love med Ashton Kutcher och Amanda Peet. En film jag sett många gånger och fortfarande gillar lika mycket. Nu är dock paus för nyheterna.

Förut var Linda här och hälsade på. Vi åt middag och pratade, väldigt trevligt och inte en dag försent haha. Vi ses inte så ofta så då är det extra kul när det blir av.

Annars har jag jobbat idag. Varit upp sen tio över sju. Var faktiskt ganska pigg i morse även fast jag blev väckt några gånger under natten. Var på jobbet tjugo i åtta och satte i gång direkt. Lagom med folk så jag hann med mycket men det var skönt när jag äntligen fick gå hem. Och tur hade jag också som fick skjuts hem av Filip. Kom hem minst en halvtimme tidigare än vad jag skulle. Äntligen hade jag lite tid att umgås med min mamma som jag inte träffat särskilt mycket den här veckan. Vi gick iallafall och handla och sen så hjälpte jag mamma med hennes iphone.

Vid sex började mamma med maten och runt halv sju kom Linda. En lång men bra dag, och imorgon kommer att bli en lika lång för då blir det jobb och upp tidigt igen.

Nu ska jag fortsätta kolla på tv och bara ta det lugnt innan jag går och lägger mig. PUSS

Kommentera

Publiceras ej