BIO

0kommentarer

Vaknade runt nio i morse, åt frukost och duschade. Vid 12 åkte jag in till stan med Ellinor. Först gick vi och hämtade ut biobiljetter som vi hade reserverat. Efter det gick vi runt ett tag och kollade i lite butiker. Hittade ingenting speciellt. När vi var klara med affärerna gick vi till donken och köpte något att äta innan filmen. 15:40 satte vi oss i salongen och filmen började. Vi såg I Am Number Four och den var faktiskt riktigt bra. Och han var ju dessutom riktigt ögongodis ;) Filmen var iallafall thriller/sci-fi och lite komedi, precis som det ska vara. Vet inte hur många gånger hela salongen bröt ut i skratt, haha. Ett tecken på att vi tyckte filmen var bra var att vi inte kunde sluta prata om den på hemvägen :)

När filmen var slut så åkte vi hem, åt middag direkt efter att jag kom hem och sen har jag suttit framför datorn och kollat på lite serier och läst lite bloggar. Hade väl snart tänkt att gå och lägga mig, i morgon är det jobb som gäller. Börjar i och för sig 12 men det är ändå skönt att få sova ut och sen orkar jag inte vara uppe så sent längre. Har somnat runt tio varje dag hela veckan och igår morse vaknade jag halv nio, på en lördag?! Det har inte hänt på många år...

Kommentera

Publiceras ej