WONDERING WHAT'S ON YOUR MIND

0kommentarer

Regnet har precis slutat ösa ner utanför och jag sitter och myser i sängen i min morgonrock. Tog av mig nästan alla kläder när jag kom hem och orkade inte sätta på mig något annat.

Har regnat till och från sen klockan fem ungefär och då blixtrade det och mullrade som aldrig förr. Lite små läskigt faktiskt. Det mullrade så högt att det lät som om ett flygplan crashade eller nåt. Men när det bara regnar är det mest mysigt.

Annars idag har jag varit iväg och jobbat. Började 9 i morse. Skulle egentligen börjat tolv men det blev något missförstånd igår men när jag hade kommit var det ju redan försent. Så jag fick vara inne på fjärilen och hjälpa till och städa istället. En lugn och skön förmiddag. Hjälpte också till och plocka in en massa varor som vi hade fått levererat.

Efter lunch och rast med tårta så gick jag in till Myran och var där resten av dan. Riktigt mysigt att vara där. Har ju varit där ett par gånger nu och nu känner jag nästan alla barn, vilket är super kul. Idag har jag haft några barn som som följt efter mig vart jag än gick. Simon en liten kille som är 3, var en utav dom. Han ville hålla mig i handen och att jag skulle bära honom nästan hela tiden. Jag tycker det är så sött! Och jag blir så glad när jag känner att de tyr sig till mig och att de tycker om mig!
Men eftermiddagen vara inte bara positiv, vi hade flera barn som gick hem med feber. Inte alls kul.

Då vi bara hade fem barn kvar efter fyra fick jag gå hem tidigare och det tackar man ju inte nej till.

Sen jag kom hem har jag bara suttit framför datorn och inte gjort mycket alls. Och nu ska jag kolla lite på tv och bara ta det lugnt och kanske gå och lägga mig i tid ikväll. Jag vill verkligen inte vara trött i morgon bitti. Puss

Kommentera

Publiceras ej