THE BIG 21

0kommentarer

Så börjar min födelsedag lida mot sitt slut. Har haft en skön och fin dag, har dock inte gjort något mer än att jobba men det har känts bra ändå. Då några utav mina kompisar är bortresta ska vi fira mig någon annan gång istället så det kommer att bli kul.

På jobbet i morse blev jag varmt välkommen med blommor och en massa gratulationer både från vuxna och barn. Då blev jag väldigt glad! De hade till och med skrivit upp att jag fyllde år på tavlan i hallen :) På förmiddagen var vi i skogen med barnen och sen när vi kom tillbaka åt vi lunch på torget. Efter det städade jag i ordning och klockan 12 hade jag rast. Då hade de tagit fram en päronkaka till oss i fika rummet för att jag fyllde år! Och sen fanns det vanlijbullar som jag hade tagit med mig.

Eftermiddagen spenderades både inne och ute. Ute var det så varmt och fint väder så vi tog fram vattenspridaren och den tyckte de flesta barnen om att springa i. Inne var det mycket legolek och dans. Klockan fem slutade jag och då cyklade jag direkt hem. La mig i soffan och tog det lugnt tills mamma kom. Sen blev det middag och lite gott och sen öppnade jag lite presenter. Fick pengar, bismarcks armband, lite andra smycken och en dvd. Det var ungefär det jag önskade mig så det är jag nöjd över.

Nu ska jag börja göra mig i ordning för sängen. I morgon blir det ju en tidig morgon igen. Puss och kram

Kommentera

Publiceras ej