LET'S GET TOGETHER AND FEEL ALRIGHT

0kommentarer

Jäklar vilken varm dag det har varit idag. På jobbet har barnen sprungit genom vattenspridaren halva dan. Har haft på den i typ fyra-fem omgångar. Nästan så att man är lite sugen själv på att springa i genom den. Ser så otroligt skönt ut när ungarna gör det.
Hängde lite på småsidan med Simon på myran när jag skulle ha koll på vattenkranen utomhus. Alltid lika kul och det verkar som han har fäst sig lite vid mig. Han ville inte gå någon annan stans och följde efter mig när jag gick iväg. Han satt också likadant som mig, när jag flyttade på benet, flyttade han också på benet. Tyckte jag var lite sött.

På eftermiddagen hade vi en rymling från krypsidan som hade klättrat över staketet alldeles själv. Lite roligt var det faktiskt men ändå något man måste ta på allvar då det är så lätt att det händer olyckor osv. Det vill man ju inte ha på sig bara för att man var ovetandes om att man har ett barn man inte ska ha på sin gård.
Idag slutade Emilia, en utav småtjejerna som jag har fått bra kontakt med. Jättego tjej som jag alltid frå kramar utav och som alltid är glad. Väldigt tråkigt och i morgon slutar det några till. Vad man kommer sörja den här veckan.

Efter jobbet cyklade jag hem och här har jag inte gjort något speciellt. Städade mitt rum eftersom det såg förjävligt ut. Men nu är det minsann fint. Annars har jag suttit framför både tv och dator.

Snart ska jag hoppa i sängkläderna och smörja in mig med lite Xylocain salva, de är det enda som hjälper mot alla nedrans myggbett jag fått på benen. Har blivit lite utav en tradition den här veckan då jag inte kan sova annars :P Är en evig kliare och kan knappt sluta när jag börjat, så det är bästa att förebygga innan det är försent. Puss och godnatt.

Kommentera

Publiceras ej