I have something worth smiling for

0kommentarer

Ligger i sängen och kollar på film. Bara tar det lugnt efter en lång jobbdag. Har jobbat 10-20 pass i två dar så jag är rätt slut. Dock har det varit skönt att jag inte behövde jobba ensam. Nästan det enda positiva med att jobba så.

Igår efter jobbet så gick jag med Ronja och vi satte oss vid en bänk och snackade. Lite senare rullade Nina in på cykeln och joinade oss, blev en massa roligt snack och så spelade vi kubb. Roligt att hänga med kollegorna som man annars bara träffar på jobbet. Eftersom vi satt ute i flera timmar så har jag fått typ 20 myggbett på varje ben och det är inte alls lika roligt. Dessutom så ser myggbetten ut som en massa stora fula utslag och sluta klia kan jag inte heller, hemskt!
Kom hem runt tolv på kvällen och då åt jag en väldigt sen middag och sen gick jag och la mig direkt.

Skriver om midsommarafton någon annan dag, för nu ska jag gå och ta en snabb dusch och efter det kommer det nog vara dags för lite sömn. Nästa vecka kommer jag nämligen ha heltid så jag börjar 8 varje dag och det är jag inte van vid så sömnen kommer nog att behövas. Puss och kram

Kommentera

Publiceras ej