Fredag

0kommentarer

Äntligen helg, men jag har ännu inte blivit helt ledig då jag ska jobba ett pass på Shell i morgon men på söndag är jag helt fri.

Hoppade in på dagiset idag, så jag jobbade 11-15,30. Det tyckte jag var ganska lagom då jag egentligen skulle varit ledig idag. Idag var jag inne på Myran. Jättemysigt med de lite mindre barnen. Innan jag skulle gå hem så ställde sig Johanna framför mig och sträckte ut armarna och sa kram. Då lyfte jag upp henne och fick världens bamsekram och en puss på kinden. Så sött så att jag dör!

Sen jag kom hem har jag bara tagit det lugnt och suttit vid framför både tv och dator. Kände att jag bara ville vara inne och ta det lite lugnt nu när jag har flängt runt en hel del på sistone.

Nu ska jag gå och äta middag och sen vet jag inte vad som händer. Puss

Kommentera

Publiceras ej