VECKA 27

0kommentarer

Så var denna jobbvecka äntligen över, har jobbat sju dagar i sträck och nu orkar jag inte mer. Vilken tur då att jag har en veckas semester nu :) Det kommer att bli en riktigt skön vecka känner jag. Kan göra vad jag vill när jag vill! Dock känner jag att jag börjar få ont i halsen så jag hoppas bara inte jag blir sjuk på min enda lediga vecka. Det skulle vara så typiskt!

Jag har precis städat i mitt rum och packat ur min resväska från förra helgen. Har inte orkat ta det förrän nu. Fixade dessutom litegrann i min garderob så nu finns det lite mer plats och det är lite mer organiserat.

På jobbet i helgen har det gått bra, förrutom lite ilska som jag fick ur mig igår. De senaste veckorna är det lite olika små saker som inte har funkat som det ska och det tycker jag det ska göra på en arbetsplats och igår orkade jag verkligen inte med det så jag gick runt och var lite småirriterad, tur att det kändes bättre idag. Jobbade dessutom med Ronja på eftermiddagen och då är det alltid roligt.

Cyklade direkt hem efter jobbet och satte mig direkt i soffan för att landa lite. Åt middag och kollade på tv. Nu hade jag tänkt läsa lite bloggar och sen hade jag tänkt lägga mig i sängen och se på någon serie eller film. Puss

Kommentera

Publiceras ej