GENOM ELD

0kommentarer

Slutade klockan tre idag och direkt när jag kom hem så la jag mig i sängen och skulle vila lite men istället slocknade jag och vaknade ungefär 4 timmar senare. Antar att det behövdes.

Efter att jag vaknat runt åtta gick jag upp och åt middag och sen har jag kollat lite på tv och umgåtts med mamma litegrann. Har också fotat lite och använt det nya stativet jag fått. Fungerade utmärkt och det blev riktigt härliga bilder. Blev bara på en massa blommor men det är roligt att leka med motivet i olika vinklar och ljus osv.

Jobbdagen började med lite jobbigt då några barn hade lite svårt att lyssna och så blir de arga på oss för att vi tjatar. Som tur var så ordnade sig det. Men de har det lite jobbigt just nu, mina gräshoppor ska ju börja skolan i höst och det är sista veckan kvar på dagis och de tycker inte alls att det känns kul. Både Diego och Anton har idag hållt sig nära mig och suttit i knät och liknande. Men jag förstår dom, det är ju svårt att hantera en sån situation. Spelar ingen roll om man är barn eller vuxen. Att byta skola, jobb eller flytta till ett nytt ställe är alltid en stor sak. Men jag vet att de kommer att klara sig bra och när det väl har börjar skolan så kommer de bara tycka att det är kul.

Nu hade jag tänkt gå och borsta tänderna och sen gå och lägga mig. Puss

Kommentera

Publiceras ej