Fredag

0kommentarer

Hallå hallå. Sitter just nu vid datorn och lyssnar på en massa bra härlig musik. Hade snart tänkt att gå och lägga mig i soffan eller sängen för att kolla på någon bra film. Ska upp och jobba imorgon så här får det inte bli en allt för sen kväll. Sen har jag dessutom gått upp supertidigt hela veckan så det kan vara skönt att få sova någon timma extra även fast jag ska upp runt 7.

Vaknade kvart i sex i morse av att det åskade som attans utomhus. Lite smått obehagligt, men jag gick upp och stängde fönstret och somnade sen om ganska fort. Det enda jag egentligen kunde tänka på när jag vaknade av åskan var att hoppas inte klockan är över sju och det var den som tur inte och jag kunde sova i en och halvtimme till innan klockan ringde.

Jobbade till klockan 17. Mamma och pappa kom och hämtade mig och sen skjutsade vi in pappa till gullmars eftersom han skulle åka till en kompis och där ska han vara tills han åker hem i morgon bitti. Det har iallafall varit kul att ha pappa här. Har inte sett honom sen i början av förra året och det var ju ett tag sen.

Nu ska jag leta upp en film som jag ska kolla på och gå hämta något att dricka. Puss

Kommentera

Publiceras ej