Cause everytime I breathe I take you in And my heart beats again

0kommentarer

Nu har jag äntligen ledig igen. Har som sagt jobbat tolv dagar i sträck och idag klockan 17 fick jag äntligen semester. Har bara en vecka men det är ändå superskönt.

Gick bra och jobba men har varit jättetrött hela dan och i morse gick jag upp tio minuter innan jag fick skjuts till jobbet så jag var tvungen att äta frukosten i bilen. Ska bli skönt att få sova ut nu. Annars så gick dan ganska fort förutom att jag typ svettades bort. Hela butiken är jättevarm och fläktarna vi har hjälper inte ett dugg, inte alls särskilt roligt.
I två veckor har jag fått skjuts till och från jobbet men idag så lämnade vi tillbaka bilen så mamma och hunden kom och mötte mig och vi promenerade hem tillsammans. På vägen mötte vi dessutom Ronjas mamma och deras hund så vi var med dom ett tag och stod och snackade och så lärde våra hundar känna varann litegrann.

När vi kom hem gick vi och handlade på Ica och sen la jag mig i soffan direkt när vi kom tillbaka. Sen åt vi tacos till middag ute på verandan och nu sitter jag här och tar det lugnt.

Hade tänkt stoppa i någon bra film och lägga mig i sängen snart. Känns som om jag kommer att somna på två röda och sova behöver jag. Sitter dessutom och gäspar typ hela tiden, så det känns ganska passande. Puss och kram

Kommentera

Publiceras ej