Aj!

0kommentarer

Ramlade precis ner från stolen när jag skulle vrida mig åt sidan. Dunk, dunk, dunk hördes det innan jag nuddade mark. Ont som attans gör det. Fick ett jack nere vid fotknölen och skrapade i halva sidan på min låda. Skrapade upp ungefär 20 centimeter till armhålan, inte alls skönt. Så nu svider det lite överallt.

Mamma och Casper kom in till mitt rum och då ser dom mig ligga på golvet, både skrattande och självömkande. De skrattade också, då det hade låtit som om jag hade haft ner en massa käglor i bowling när jag ramlade. Haha!

Kan väl inget annat än att skratta åt mig själv egentligen, jag är inte alls förvånad eftersom jag är den klantigaste personen jag känner. Men man börjar ju undra varför inte det kan vara någon annans tur att klanta sig lite... Alltid är det jag som har oturen!

Kommentera

Publiceras ej