WHERE THE LIGHT IS

0kommentarer

Idag har solen och den fina blå himlen äntligen hälsat på oss! Känns som om det var evigheter sen man såg solen, bara det gjorde så att hela dagen blev bra och jag kände mig lite extra glad! Jag har till med suttit med öppet fönster i mitt rum och njutit lite av den sköna luften.

Igår var jag i stan med Frida. Var först och fixade visum till henne och sen fikade vi högst upp i Kulturhuset. Satt där i någon timma innan vi gick runt och kollade i lite butiker. Hittade ingenting, men jag antar att det är bättre för min plånbok.

När jag kom hem från stan möttes jag av en trevlig överraskning. Jag hade fått hem ett paket från H&M som jag trodde skulle komma om någon vecka. Dock kom inte allt som jag beställt men det visste jag redan. Det som kom var iallafall ett par fina somriga kilklackar, två ringar och en svart tygkjol.

Nu ska jag spela Wii med min bror. PUSS

Kommentera

Publiceras ej