I never sleep because i am afraid of missing out on something beautiful.

0kommentarer

Telefonerna kom fortare än vad vi trodde, mamma fick ett sms tidigare idag och hon åkte direkt till farsta och fixade med nya abonnemang och allt. Kommer inte kunna använda den helt förrän på fredag då mitt gamla nummer förs över till den nya då. Men jag har ändå suttit och fixat med musik, kontakter och annat nu på kvällen.

Annars idag var ju ute på en väldigt skön promenad med Maximus. Var ute i 45min och det var väldigt uppfriskande, dock så smällde det mot slutet och då var jag tvungen att börja springa med honom hem bara för att han tvärstannade och började pipa min lilla vovsing. Men nästan direkt när vi började springa glömde han bort det ganska fort.

Hade tänkt komma i säng hyfsad tid idag också så snart ska jag gå och lägga mig. Puss och godnatt.

Kommentera

Publiceras ej