FRIDAY

0kommentarer

Kom precis in från en liten promenad med mamma och hunden. Väldigt uppfriskande!

Innan vi gick ut så var vi och hälsade på hos en kompis till mamma som har skaffat hund. En jättesöt lite terrier som heter Enzo. 11 veckor gammal är han och gud så liten han var. Han var nästan helt vit hade några svarta fläckar här och där. Får försöka fixa fram ett kort så jag kan visa.

Annars idag har jag bara varit hemma. Kollat på Criminal Minds nästan hela dan. Imorgon är det jobb som gäller, börjar klockan 8. Inte alls kul och men jag slutar iallafall ganska tidigt vilket är skönt. Men då kommer jag väl säkert vara supertrött.

Kanske inte den roligaste fredagen i världen men det får man väl stå ut med så länge. Nu ska jag städa undan lite saker i mitt rum och sen ska jag nog gå och lägga mig så att jag kommer upp imorgon bitti. PUSS

Kommentera

Publiceras ej