BOWLING

0kommentarer

Kom hem till Alexandra runt sju igår. Då hennes pojkvän inte visste att vi skulle fira honom så trodde han bara att jag var och hälsa på en stund för att jag hade varit i centrum. När resten av gänget kom så stod det i porten en stund innan de bestämde sig för att gå upp. Och när det öppnar dörren och börjar sjunga så står Alex pojkvän på toaletten med öppen dörr och han stänger den inte även fast det kommer in runt 10 stycken. Man hör att de börjar skratta och vi börjar skratta, absolut något utav det roligaste jag varit med om. Man kan ju säga att de hade bra timing.

Vi var hemma hos dom i lite mer än en timma innan vi åkte iväg till Sickla. Vi var 4 olika lag och vi spelade i en timme. Det gick väl sådär, började första rutan med 0 poäng och det var jag inte ensam om, haha. Men vi hade riktigt kul och det vill jag aboslut göra om. Det var iallafall lag 2 som vann av allihop, och det innebar även att födelesedagsbarnet gick hem med en vinst!

Efter vi bowlat klart åkte vi hem till Alexandra och Fredrik igen. Runt två någon gång började det bli sent och de flesta åkte hem. Då klockan var mycket och mitt busskort hade gått ut sov jag kvar.

Vaknade efter 12 idag och fick jag en chock när jag kollade ut och det var snöstorm. Vi åt frukost och kollade på film som gick på tv. Runt tre ringde jag mamma och jag fick skjuts hem.

Efter att jag kom hem så har jag mest legat i soffan, kollat på tv och sovit någon timme.




Kommentera

Publiceras ej