It's easy to get in - it's hard to get out.

0kommentarer

För en stund sen tittade jag på It's Complicated med mamma. Jag har länge velat se den, men det är inte så många som nappat på det. Så självklart fick jag en glad överraskning när den visades på TV1000 idag. Och jag gillade den faktiskt, både jag och mamma fick oss ett par riktiga skrattattacker.

Annars idag har jag varit och jobbat, gick väldigt bra och jag har varit pigg och glad hela dan. Äntligen sov jag gott för en gångs skull. Jag fick väldigt mycket gjort också och i och med det gick tiden ganska fort. Efter att jag kommit hem så la jag mig i soffan och kollade på Ice age och så somnade jag i en halvtimme och sen åt jag middag.

Idag har jag också fixat gardiner i mitt rum, en kompis till oss var här tidigare och satte upp gardinstången. Och gud vad skönt det känns, har väntat flera år på gardiner. Nu ser det ut som ett helt annat rum :)

Igår var jag, Sofie, Sofie och Sara hemma hos Michaela och hade myskväll. Hade köpt lite godis och så kollade vi film. Först såg vi slutet av Shrek den tredje som gick på tv, sen kollade vi in lite utav Melodifestivalen. Sen tillslut satte vi på en film och det blev Wall Street 2: Money never sleeps. Den var okej, lite förutsägbar men bra.


Kommentera

Publiceras ej