tjugotredje februari

0kommentarer

Ligger i sängen och kollar på Raise your voice. Har sett den jättemånga gånger innan men nu var det ett tag sen. Har varit och jobbat idag så jag är hur trött som helst. Och nu känns det som om jag börjar bli sjuk också, känner att jag börjar få ont i halsen.

Imorgon är jag äntligen ledig från jobb, superskönt då jag jobbat konstant i en vecka. Nu förstår jag varför alla är så trötta efter att det jobbat. Även fast det är roligt så är det verkligen en omställning att gå upp halv åtta varje dag, när jag tidigare gick upp vid 10 kanske.

Igår efter jobbet åkte jag hem och åt och slappade framför tv en stund. Efter sju mötte jag Sandra i granängsringen och sen åkte vi och hyrde film och sen hem till henne. Vi pratade en massa om allt, det var nästan så att vi glömde bort filmen. Vi har inte hunnit ses så mycket den senaste tiden så vi hade mycket att prata om. Filmen vi såg hette Tusen gånger starkare, den var bra men slutet var lite konstigt. Efter elva var det dags för mig att åka hem, kom dock inte hem förrän vid tolv då bussarna inte alls går ofta på kvällarna. Gick och la mig direkt och somnade ganska fort.

Var lagom trött i morse men jag kom iväg fort. Idag så pysslade vi och det var riktigt roligt, målade med sockervatten och vattenfärg. Barnen verkade också tycka om det. Slutade halv fem och då fick jag skjuts hem av Elli som också slutade då.

När jag kom hem så gick jag ut med hunden i en timme och sen satte jag mig och kolla på tv. Och nu sitter jag här och nu har jag inget mer att skriva, haha. CIAO

Kommentera

Publiceras ej