Utgång och förskola

1kommentarer

Igår åkte jag in till stan och fixade en sak på mammas jobb och sen satt jag där och väntade på att Amanda skulle komma in till stan. Mötte upp henne efter klockan fem. Gick in på HM en snabbis och efter det till systemet. När vi var klara där mötte vi upp Ingan, Amandas klasskompis. Och efter det åkte vi hem till Ingan. Där spenderade vi halva kvällen, lyssnade på musik och förade. Lite senare kom Sophie och då blev det lite ölspel innan vi tog en taxi till cafet.

Vad där i ungefär två timmar, Amanda och Ingan gick vidare till White Room medans jag var med Sophie, hennes pojkvän och en killkompis. Vi gick nästan direkt efter dom men eftersom Sophie och hennes pojkvän ville gå vidare så åkte jag och Peter hem. Jag skulle upp och jobba så det passade ganska bra. Och snäll som han var så skjutsade han mig ända hem och det är guldvärt när man ska upp tidigt. Men även om kvällen blev ganska kortvarig ute på krogen så hade jag en riktigt rolig kväll!

Kom hem 02.45 och jag gick och la mig nästan direkt. Och slocknade ganska fort med. Vaknade halv åtta, gjorde mig i ordning snabbt och var klar på 25 minuter. Mötte upp Ellinor på Kanelgränd och därifrån gick vi tillsammans till dagiset vi jobbar på.

Jobbade från 9-16.15 så jag var ganska slut och utsvulten när jag kom hem. Somnade i soffan en timme och sen efter det åt jag middag. Det gick iallafall bra och jobba och det var kul att jobba med barn igen. Jobbade på Humlan med 3-4 åringar. Och gud vad söta dom var. På eftermiddagen gick jag till Gräshoppan och var där i ungefär 2 timmar.

Nu ska jag kolla på Bones och lite annat innan jag går och lägger mig. Ska jobba på dagiset imorgon med och då börjar jag klockan 10. Pussokram


1 kommentarer

Sofie

18 Feb 2011 00:10

Fint!

Kommentera

Publiceras ej