SÖNDAG

1kommentarer

Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Igår spenderade jag kvällen hemma hos Amanda, där kollade vi på Melodifestivalen och sen så kollade vi på lite olika filmer som gick på tv. Gick hem efter ett någon gång.

I fredags var vi som sagt ute. Var ju inte alls meningen att jag skulle följa med men det var fler som skulle ut så jag kunde inte sitta hemma. Gjorde i ordning mig innan jag gick hem till Amanda där jag, Amanda och Sophie förade. Halv elva åkte vi in till stan, var på gaudi och hälsade på Robin och sen mötte vi upp resten av gänget på Magenta. Hade en riktigt rolig kväll och jag ångrar absolut inte att jag följde med. Alltid kul att träffa vänner som jag inte ser så ofta. Kom hem vid fem tror jag. Då tog jag bort sminket och satte på mig pyjamas och sen somnade jag i soffan.

Vaknade vid elva hyfsat pigg, ganska konstigt då jag alltid brukar vakna sent när jag har varit ute. Låg i allafall kvar i soffan halv dan och kollade på film, Eight Below bland annat. Lyckade också sova någon timma extra vid tre.

Har lite bilder, ska kolla om det är något att lägga upp och om det är de så kommer dom väl in om någon dag. PUSS

1 kommentarer

Emelie

28 Feb 2011 19:26

Hej sötnos!

Nu tävlar jag ut några härliga prylar från Make Up Store! Jag vill gärna att du är med och tävlar!



Kramis <3

Kommentera

Publiceras ej