FRIDAY, FREDAG

0kommentarer

Runt 15 tiden idag slutade det äntligen snöa, efter den värsta stormen på länge. Alla bussar här har varit inställda, även alla andra i Stockholm har varit det. Kaos kan man säga, kan gissa på att det var många som inte kom iväg till skola och jobb i morse.

Efter att det slutat snöa kom den efterlängtade solen och den fina blåa himmelen fram, då bestämde jag mig för att gå ut på en promenad med hunden. Var ute i lite mer än en timme och det var verkligen skönt att komma ut lite. Dock var det världens utmaning att traska omkring i snön då den nästan var upp till mina knän, vet inte hur mycket snö jag fick innanför skorna. Var lagom blöt om benen när jag kom in. Hemma igen så bytte jag kläder och torkade en stund innan jag gick iväg på ytterligare en promenad. Den här gången med Amanda som sällskap, vi gick fram och tillbaka till Tyresö Centrum då hon skulle hämta ett paket. Men det var kul och prata och ses då det var ett tag sen.

Kom hem kvart i sju. Riktigt stolt över mig själv att jag har varit ute och gått i över två timmar idag. Händer inte ofta! Sen jag kom hem har jag ätit middag och kollat på tv. Jag och mamma kollade på The Ugly Truth och Criminal Minds. Nu hade jag tänkt fortsätta hänga framför datorn tills jag går och lägger mig. PUSS

Kommentera

Publiceras ej