Fredag

0kommentarer

Jobbade som sagt idag också, skulle slutat klockan två från början men behövdes fram till fyra och det är ju bara bra för mig :) Idag blev det en helddag på gräshoppan och det var väldigt roligt. Barnen där är fem till sex år och det den åldern och uppåt som är roligast att jobba med.

När jag slutade så gick bussarna så konstigt så jag gick i ungefär 25 minuter innan jag kom fram till en annan busshållsplats och tog bussen till centrum. Alltid bra med lite extra motion. Kom iallafall hem klockan fem och då satte jag igång och städade mitt rum direkt. Hängde in alla kläder som har legat utslängda lite överallt hela veckan. Skönt att äntligen få undan det. Efter det åt vi lite sushi och sen följde jag med mamma och handla lite mat. Då jag inte äter speciellt mycket utav sushin åt jag och mamma istället fläskfilé, tzatsiki och pommes. Sen har jag bara kollat på tv.

Nu ska jag snart hoppa i säng är redan astrött, jobbar dessutom hela helgen och imorgon börjar jag klockan 10. Puss och godnatt!

Kommentera

Publiceras ej