Första februari

2kommentarer

Som sagt åkte jag ner till centrum och mötte tjejerna igår. Gick till ICA och handlade något att äta och sen gick vi hem till Michaela. Från början var det jag, Alexandra, Sofie och Michaela och senare så kom Frida, Terese och Linda. Det var en riktigt mysig kväll. Igår åt jag också årets första semla, äntligen då jag älskar semlor. Vet inte hur många jag åt förra året men det blev ett par stycken.

Idag har jag bara varit hemma, duschat och gått ut på en promenad med hunden. Kollat på OC som dom har börjat visa på femman igen. Snart ska jag äta middag och sen hade jag väl tänkt läsa lite bloggar och kanske se ett avsnitt av en utav alla serier jag följer.

2 kommentarer

STYLE CRUSH

01 Feb 2011 21:09

sv: ÅH! tack snälla! det ska jag verklgien göra också ;) känns kul!

STYLE CRUSH

02 Feb 2011 20:48

sv: haha då får det bli så :) tack snälla du!

Kommentera

Publiceras ej