08.02.2011

0kommentarer

Idag har jag inte alls gjort många knop. Gått runt i myströja hela dan och för det mesta suttit framför datorn och kollat på tv.

Igårkväll åkte jag som sagt ner till Michaela en stund. Ville träffas en sista gången innan dom åkte, hann också träffa Sofie som kom förbi en stund. Kollade på några avsnitt av Solsidan medans hon packade och ordnade lite olika saker. Efter elva var det dags för att mig att åka eftersom det började bli sent och Michaela skulle upp tidigt. Kändes konstigt att jag inte kommer att se dom på månader. Sen åkte ju Alexandra och Frida ner i fredags så nu har några utav mina närmsta vänner lämnat Sverige för Thailand. Känns galet tomt och jag kommer sakna dom mycket! <3

Nu ska jag fortsätta kolla på lite serier innan jag går och lägger mig. PUSS!


Så här ser förresten mitt rum ut numera när jag äntligen har fått upp mina gardiner :)

Kommentera

Publiceras ej