Louder than ever

0kommentarer

Eftersom det var min tidiga dag idag så bestämde jag mig för att åka till globen och kolla ifall jag hittade en vinterjacka. Tyvärr hittade jag ingen men fick med mig lite annat kul hem istället. Som en skjorta och en kavaj bland annat.

Åkte direkt hem efter jag hade handlat färdigt.

Sen jag kom hem har jag tömt halva min byra då lådorna har börjat gå sönder för att jag har haft för mycket saker i dom. Så nu har jag istället nästan alla filmer i en stor låda under sängen istället. Nu på kvällen har jag också hunnit prata med Ellinor på skype. Var ungefär två veckor sen vi pratade så det var väldigt kul. Pratade i ungefär två timmar.

För en stund sen åt jag en lite sen middag och nu ska jag fortsätta städa undan lite saker i mitt rum innan det blir för sent. Ska försöka komma i säng en hyfsad tid idag, somnade hur sent som helst igår natt. Puss

Kommentera

Publiceras ej