23 DECEMBER

0kommentarer

En dag kvar till Julafton och det känns det nästan inte som. All snö vi hade här har under dagen regnat bort, inte alls kul.
Men för att bibehålla lite julkänslor ska jag snart gå ner och klä granen. Samtidigt så ska jag lyssna på lite julmusik och det kommer ju definitivit höja stämningen litegrann.

Annars idag har jag också pysslat lite med en julklapp här hemma. Har inte slagit inte dom ännu, men det får vänta tills mamma kommer hem eftersom hon var tvungen att köpa nytt då hon inte hittade något i förrådet.
Jag har också hunnit duscha och igår städade jag undan nästan all oreda i mitt rum så nu är det ganska fint för ovanlighetens skull. :)

Eftersom jag är ledig idag har jag också hunnit få sova ut lite. Kunde inte ha passat bättre, tyvärr tror jag att jag börjar bli förkyld igen och det orkar jag inte med efter att ha varit sjuk i ungefär sex veckor. Men så länge det inte blir mer än en förkylning så är jag nöjd ;)

Kommentera

Publiceras ej