Klantigast i världen!

1kommentarer

I morse när jag cyklade till jobbet så var det en massa skolbarn med lärare som gick förbi mig när jag cyklade. Man tycker ju att lärarna borde säga till att det kommer en cykel så att alla flyttar in till kanten men det var det ingen som gjorde. Så där cyklar jag slalom mellan barnen och helt plötsligt tvärstannar jag och jag kör halvt in i en kille. Eller han får in mitt styre i hans axel och fem sekunder senare så cyklar jag förbi en till lärare som råkar vara pappa till en kille (Gösta) på mitt dagis och han hejar trevligt och ler åt mig. Jag säger hej och cyklar snabbt vidare och skäms lite lätt över vad som hänt samtidigt som jag skrattar för mig själv, jag kan liksom inte göra så mycket annat för jag inser ganska snabbt att sånt där bara händer mig. Att pappan dessutom var tvungen att känna igen mig just idag, var ju väldigt typiskt. Han känner igen mig annars också men idag hade jag väldigt gärna velat vara osynlig.

Annars så gick det bra på jobbet idag. Var ute nästan hela dan och det har varit väldigt skönt. Gungade med några humle barn. Jag hängde också mycket i sandlådan och vid klätterställningen, haha. Så roligt när man får vara med barnen och leka.

När jag hade slutat så cyklade jag till Shell och hämtade min lönespec och pratade lite med Ronja. Efter det cyklade jag direkt hem och jag pratade med Michaela i telefon hela vägen. Pratade om förra helgen och om vad som händer denna helg.

Det var allt från mig för idag. Puss och kram

1 kommentarer

Amanda - PRIMMS

29 Aug 2011 20:30

Tack va söt du är! VÅGA göra det! Jag är helnöjd! Kram

Kommentera

Publiceras ej