GODNATT!

1kommentarer

Har haft en grym helg! Kunde nästan inte ha blivit bättre får försöka berätta mer om det snart. Nu ska jag nämligen gå och lägga mig. Är riktigt trött efter en fullspäckad helg och en riktigt lång arbetsdag. Slutade klockan 14 men eftersom vi skulle ha möte klockan fyra tyckte jag att det var onödigt att cykla hem imellan så jag stannade kvar och satt i fikarummet och läste en bok. Höll nästan på och somna där ett tag. Men som tur var gjorde jag inte det :P

Klockan fyra började mötet och då satt vi först allihop och gick igenom lite saker som hade med alla att göra. Efter ungefär en timme gick jag och mina kollegor in på våran avdelning och satt där i två timmar till. Långt möte men eftersom jag har så bra arbetskamrater så blir det ofta ganska roligt ändå.

Kom hem runt kvart över sju. Satte mig ned och åt middag och sen öppnade jag upp ett paket som jag fick hem i brevlådan idag. Visar någon annan dag. Sen ringde jag och pratade med Michaela och vi pratade på ett bra tag :) Efter det har jag mest suttit vid datorn. Ciao

1 kommentarer

svar från PRIMMS

01 Sep 2011 14:13

Våga göra det! Jag ångrar mig inte en sekund! Så skönt verkligen! Men gå till en frisör som du verkligen litar på för när det väl är av då är det verkligen av!

kram

Kommentera

Publiceras ej