30 augusti

0kommentarer

Idag har vi haft en utav det jobbigaste dagarna på jobbet. När jag gick hem var jag helt slut i både hjärna och öron. Dessutom har jag varit väldigt trött idag, känns som om sömnlösheten från helgen kom ikapp mig idag. Hade en vila och medans jag läste höll jag nästan på att nicka till. Iallafall tillbaka till det jobbiga, idag hade vi ett barn som bara skrek för att inget var som han ville. Han streta emot för att han inte ville gå ut, han streta emot för att han inte ville klä på sig kläder och maten var fel. Sjukt jobbigt och man är nästan tvungen att stänga av bara för att man inte orkar. Förhoppningsvis blir det inte samma visa imorgon men man ska aldrig säga aldrig. Troligtvis kommer det bli en ganska tuff höst på grund av vissa barn tyvärr, men jag antar att man måste stå ut och tänka på det positiva och glada stunder man har på jobbet istället.

Sen jag kom hem har jag inte alls gjort särskilt mycket. Mest suttit vid tv och datorn. Kollade igenom bilderna och filmerna från helgen och jag vill tillbaka. Så sjukt bra och rolig helg!

Snart ska jag lägga mig i sängen och bara kolla på en film. Börjar 8 imorgon så det kanske är bra om jag sover igen lite timmar. PUSS

Kommentera

Publiceras ej