SKÄRTORSDAG

0kommentarer

Sitter och kollar på Die Hard 4.0 samtidigt som jag sitter vid datorn. Idag när jag kom hem efter jobbet mådde jag inte alls bra så jag bestämde mig för att bara ta det lugnt ikväll.

På jobbet idag så var vi på IP efter mellanmålet. Riktigt kul att spela lite fotboll och komma ifrån våran ganska tråkiga gård. Eftersom det är skärtorsdag så har vi nästan inte haft några barn alls idag, och när det dessutom är påskvecka har vi nästan inte haft några barn överhuvudtaget på hela veckan. På fjärlien hade vi 9, Gräshoppan hade 5 och Humlan hade 7. Otroligt skönt och man önskade ju att man hade så få barn lite oftare.

Igår efter jobbet gick och åkte jag och Ellinor till centrum. Där handlade vi lite mat på ICA och sen gick vi hem till henne. Vi satt och lyssnade på musik och pratade i köket ett tag innan vi började med maten. Runt åtta började vi sätta igårg och på menyn stod lax med pesto i ung, potatisklyftor och gräddfilssås med gräslök. En riktigt god och fräsch middag. När vi hade ätit klart satt vi kvar i köket och snackade tills jag gick hem runt halv tolv. Hade en ritkigt trevlig och rolig kväll!

När jag kom hem från Ellinor så tog jag bort sminket och sen gick jag nästan och la mig direkt. Väckarklockan ringde 07.30 i morse och otroligt nog så var jag faktiskt pigg när jag vaknade med tanke på den ganska sena hemgången.

Nu ska jag fortsätta äta lite godis och se på tv. Efter denna dag är det mycket möjligt att jag somnar direkt när jag lägger mig ner, är sjukt trött och jag tror mitt huvud behöver vila då jag har känt mig lite småborta idag. Sagt fel namn och inte alls hängt med, sånt man brukar göra när kroppen bara behöver ledigt. Jag skriver säkert något i morgon, PUSS!

Kommentera

Publiceras ej