LÅNGHELGEN

0kommentarer

Så var denna långhelg över och i morgon är det dags att gå tillbaka till jobbet igen. Är väl inte riktigt peppad på att gå och jobba men det känns nog bättre i morgon, skönt att jag börjar 12 dessutom.

Idag har jag inte alls gjort särskilt mycket, suttit ute på balkongen och svettats i solen i någon timma och sen har jag kollat på alla avsnitt på Stockholm - Båstad.

Igår satt jag också ute i solen en stund, känner verkligen att jag måste passa på när det faktiskt är varmt. Lite senare på dan gick jag hem till Amanda och där kollade vi på Harry Potter och så snackade vi lite. På kvällen kom Amanda hem till mig och då kollade vi på Big Brother och på filmen Trassel. Och vilken underbar film det var! Kollat på den några gånger idag och lyssnat på musiken ifrån den. Man kan säga att jag har blivit helt fast.

Lördagen spenderade jag först hemma ute på balkongen i några timmar. Satt med mamma ett tag och pratade om allt mellan himmel och jord. På kvällen åt vi god påskmiddag och senare gick jag ute med Michaela och några stycken och firade Anton och Jontes 18-års dag . Vi var på Strand i Horsntull, kanske inte det bästa stället men jag tyckte ändå att vi hade en riktigt lyckad kväll. Och det var roligt att se att grabbarna hade roligt också.

I fredags åkte vi som sagt till Medis och satt på uteserveringen och tog en cider. Det var riktigt mysigt! Efter några timmar där gick vi och handlade något att äta och sen åkte vi hem till Rodie. Var där till klockan 02 ungefär och sen fick vi skjuts hem utav Fredde. Jag hade iallafall en riktigt bra långfredag och det var kul att umgås med nästan alla tjejer igen!

Det var det mesta om långhelgen och nu ska jag snart hoppa i säng. Puss och kram.

Kommentera

Publiceras ej