GODNATT

0kommentarer

Jag har precis kommit ut ur duschen och ska snart gå och lägga mig. Är riktigt trött så jag kommer nog somna på tre röda när jag väl lägger mig ner.

Idag har jag varit och jobbat. Har varit ute större delen utav av dagen, lite halv dåligt väder på förmiddagen men på eftermiddagen så kikade äntligen solen fram. Jobbade till halv fem men stannade kvar till fem och åkte hem med Ellinor. Var hemma hos henne en stund och såg hur det var där. Jättefin lägenhet med högt tak, ett ställe jag gärna skulle bo på om jag flyttade hemifrån.

Runt sex åkte jag hem och sen dess har jag mest tagit det lugnt och sen har jag pratat med Michaela i telefon :D Hon har precis kommit hem från Thailand så det har varit riktigt roligt och samtidigt känns det så kontigt eftersom det var månader sen vi hördes via telefon eller sågs. Men det är kul att alla brudarna har kommit hem igen. Saknat dom otroligt mycket.

Eftersom jag ska upp tidigt i morgon med så är det nu dags för mig att sätta på en film och lägga mig i sängen. Ciao

Kommentera

Publiceras ej