FRECKLES

0kommentarer

Kom hem för ungefär en timme sedan. Har precis ätit middag och har nu satt mig vid datorn.

Idag har jag varit på jobbet. Eftersom solen och vårvädret kom och hälsade på har vi varit ute hela dan, vi åt till och med mellanmål ute och gud så härligt det var. Efter en dag ute har jag idag lyckats fått lite fräknar på nosen utav solen :) Känns lite så där extra vårigt!

Efter jobbet gick jag till en park i närheten där Ellinor var. Jag skulle hjälpa henne och fota henne och två barn hon passar. Det gick bra och efter det gick vi hem till dom. Var kvar där till kvart i sju och sen gick jag till bussen. Då bussarna går lite konstigt här så tog det cirka en timme att komma hem då jag fick vänta en massa.

Igår efter jobbet åkte jag ner till centrum och hämtade ut ett paket till mig. Det var mina Hunterstövlar som jag beställde förra veckan. Provade dom direkt när jag kom hem och de satt alldeles prima.

Nu ska jag bara ta det lungt, se på någon serie och äta lite salta pinnar. PUSS

Kommentera

Publiceras ej