27 APRIL

0kommentarer

Sovmorgonen som jag pratade om i måndags hände aldrig. Istället ringde de från jobbet och väckte mig halv nio. Inte särskilt roligt men efter 45 minuter var jag på jobbet. Gårdagen var fylld med vilda ungar, vilket kanske inte var så konstigt med tanke på att det varit långhelg. Efter jobbet gick jag och Ellinor till centrum och kollade i lite butiker och sen gick jag och handlade med mamma.
I morse när jag vaknade var jag hur trött som helst. Hade ingen som helst lust att gå och jobba men det blev bättre när jag kom fram till jobbet. Idag har vi haft städdag så vi har varit ute sen halv nio till 17. Jag gick mest runt med två barn och plckade skråp. Roligt att se att många barn faktiskt var entusistiska till att städa. Både lunchen och mellanmålet åt vi ute vilket var mysigt. Dagen till ära brev det kokt korv. Efter att ha varit ute i princip hela tiden så gick jag in en stund på eftermiddagen. Var inne med sju barn och bara tog det lugnt.
Slutade halv fem men var kvar i en halvtimme då jag väntade på Ellinor. När hon hade slutat åkte vi direkt in till stan. Gick omkring i lite butiker och jag faktiskt med mig två par shorts och en t-shirt. När vi var klara gick vi och åt på donken och sen efter det åkte jag hem och Ellinor åkte iväg till sin dans. Kom hem halv nio och sen dess har jag suttit vid tv och snart ska jag hoppa i säng. Är dundertrött efter dagen!
PUSS OCH KRAM

Kommentera

Publiceras ej