Lite om mig

0kommentarer

Tio frågor om dig själv
Ditt namn?
Alexandra
När fyller du år? 28 juni
Några utsmyckningar på din kropp, isf var? Piercing i öron och navel. Tatuering på armen och på ryggen.
Vad har du på dig just nu? Tröja och trosor
Vilken årstid är bäst? Sommar, men jag tycker hösten och vintern är mysigare :)
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Sovmorgon, god frukost och trevligt sällskap!
Vad tycker du mest om hos dig själv? Att jag är en snäll och ödmjuk person, haha ;)
Vad är du bra på? Kändisar ;P
Vem älskar du mest på denna jorden? Min familj och mina vänner
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Med någon!

10 frågor om dina vänner
Vem är din allra bästa vän?
Har flera <3
Vem vet allt om dig? Michaela
Vem är roligast av dina vänner? Alla är roliga på olika sett
Vem är snyggast av dina vänner? Allihopa är riktiga snyggingar!
Vem är mest partynisse? Jag vet inte, men Sandra kan vara riktigt galen ibland ;)
Vem är den du helst har filmkväll med? Jag kan inte välja en
Vem av dina vänner är mest "evil" ? Haha, jag vet inte :P
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? Vet inte om jag skulle ta med någon på en "dejt"

10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast?
Mamma
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Ja, det tycker jag
Vem är farligast i din familj? Benjamin, med en gnutta ironi då
Vem ser roligast ut i din familj? Det är väl Casper
Vem är coolast? Jadu, måste väl nästan skriva mig själv här.
Har ni något husdjur? En hund och en katt
Vem har du mest gemensamt med?
Vem står för underhållningen?
Benjamin
Vem sover du oftast med? Mig själv
Roligaste kvällen med familjemedlem? Kan inte komma på någon speciell just nu

10 frågor om idag
Vad har du gjort?
Ätit frukost och sett det nya avsnittet av Castle
Har du varit glad idag? Ja
Har du varit ledsen idag? Nej
Har du gjort något bra idag? Dagen har bara börjar än så länge så nej.
Vad ska du göra nu? Skriva klart den här listan
Har du gjort något dåligt idag? Nej
Vad har du ätit idag? En smörgås med ost :)
Har du duschat idag? Ja
Är du trött nu? Nej, jag har sovit riktigt gott i natt.
Vad händer imorgon? Inget planerat ännu

Skolan
Går du i skolan?
Nej
Har du varit i skolan idag? Nej

Telefon/Mobil
Vem ringde du senast?
Mamma
Vem ringde dig senast? Pappa
Vem sms:a till dig senast? Alexandra
Vem sms:a du till senast? Alexandra

Övrigt
Är du hungrig just nu?
Nej
Vad är klockan nu? 12:36
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Facebook, icefilms, cdon och lite bloggar

Familj
Hur länge sen var det du träffa din mamma?
Idag
Hur länge sen var det du träffa din farsa? Februari

Musik
Lyssnar du på musik just nu?
Ja
I så fall, vilken låt för tillfället? Ordinary day med Vanessa Carlton
Vad gillar du för musik? Allt möjligt,

Kärlek
Har du kysst någon idag?
Nej
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? Ja, ganska precist!
Har du ett förhållande? Nej
När går gränsen vid otrohet? Kyss eller tanken på att kanske vilja vara med någon annan om man redan har en pojkvän/flickvän.
Har du varit otrogen och om ja, varför? Nej
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? Nej
Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut? Inte haft något
Är du romantisk? Kanske lite
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Nej
Är du svårflörtad? Skulle jag inte vilja säga att jag är.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Nej, inte vad jag kan komma ihåg.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? Aldrig haft något som räknas.
Hur länge höll det? -
Har du nångång slagit någon? Nej
Har du lekt med någons känslor? Nej
Länge höll ditt längsta förhållande? -
Hur länge var ditt kortaste? -
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Ha ett förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej
Är du en bra pojk/flickvän? Vet inte, men jag hoppas att jag skulle vara det.
Vem sov du senast bredvid av det motsatta könet? R**** F***
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän?
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med?
Nej
Har du haft en KK? Nej, det kan jag inte kalla det.
När fick du din första kyss? Första riktiga fick jag när jag var 17!
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Mamma var 23 och pappa 22.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Eh, nej!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Nej, men möjligtvis en symbol som man delar.
har du mest blivit dumpad eller dumpat? -
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Lite olika, men jag älskar jeans, en snygg t-shirt och Converse :)

Kommentera

Publiceras ej