STOCKHOLM I MITT HJÄRTA

0kommentarer

Gud vad skönt det var att vakna upp i mitt hus utvilad och pigg runt tio i morse. Idag har jag egentligen inte gjort många knop, mest tagit det lugnt men en tur till ica har jag minsann tagit. Och jag måste ju säga att när jag var där så blev jag helt lyrisk. Hade jag kunnat ta med mig allt hem hade jag gjort det, utan tvekan. Börjar inse att jag har blivit galen när det kommer till mat, men det kanske inte är så konstigt när jag har levt på pasta varje dag i nästan tre veckor.

Idag blev det iallafall pizza med mozzarella till middag och det klagar jag absolut inte på.

Dagen har för det mesta spenderats framför teven och datorn. Kommit ikapp en massa bloggar, kollat på Castle första avsnittet på säsong 3 kom ut igår, happy! Annars har jag mest hängt på facebook.

Nu ska jag gå ner och hämta lite bullar, digistive och brieost. Sen ska jag sätta mig och kolla på film. Ciao


Förresten så fyller Sandra 20 idag, så ett stort Grattis till henne! :)

Kommentera

Publiceras ej