MYSIG FREDAG

3kommentarer

Jag hade en supertrevlig kväll igår. Åkte hem till Frida runt sju. Kvällen började med att Frida, Alex och jag köpte hem mat. Hade en mysig pastamiddag med vin. Till efterrätt blev det kanelbullar. Hade riktigt kul, pratade ikapp allt som vi missat och skrattade en massa. Efter tio så joinade Matte oss, vilket alltid är roligt. Även Jannie och Johannes kom och gjorde oss sällskap ett tag.

Runt tre tiden började det bli dags att åka hem. Frida skulle upp och jobba och alla kände sig ganska trötta. Tog bussen kvart över och var väl innanför dörren en halvtimme senare.
Tack för en superkväll tjejer och killar! <3

Jag och Frida var ju i stan igår och fikade och shoppade. Fick även då med mig lite saker hem. Men eftersom jag fick lönen så kunde jag iallafall handla någonting. Även Frida hittade lite roligt. Efter shoppingen så satte vi oss och fikade på ett litet café vid drottninggatan. Beställde in en foccacia med kyckling och fetaost. Pratade om allt mellan himmel och jord. Roligt att träffas igen efter att jag har varit i Norge ett litet tag.

3 kommentarer

Holy kirch

25 Sep 2010 19:46

Hej peep! Ja visst äre kul.. nu undrar jag bara hur tusan du hittade mig. Läskigt detta! hahahah. kram påre

emma

25 Sep 2010 22:36

Välkommen i klubben, jag hittar aldrig något längre, haha :)

emma

26 Sep 2010 22:47

Haha faktiskt :) Men man får vara glad över de få saker man hittar som man faktiskt gillar, haha!

Kommentera

Publiceras ej