let me see you smile again

0kommentarer

Precis efter jag skrev sist så var det någon som kom och satte sog bredvid mig. Hur typiskt är inte det! Som tur är så åkte hon inte med så länge så jag kunde ligga ner senare. Somnade till och med vilket jag inte gjorde sista vi åkte ner till Oslo.

Kom till lägenheten runt sju igår morse. Sofie satt vaken då hon skulle upp och jobba. Jag började packa upp all mat som jag hade och sen så vaknade Michaela till så när Sofie hade gått gjorde vi frukost och kollade på film. Eftersom jag inte hade sovit så mycket så somnade jag såklart. Och det behövdes.

Annars gjorde vi inte så mycket igår. Var bara hemma här, städade och plockade ut allt ur mina resväskor. På kvällen åt vi middag och så kollade vi på lite Idol och halv åtta hos mig. Somnade runt tolv. Väldigt skönt.

Kommentera

Publiceras ej