I wanna love somebody, love somebody like you.

0kommentarer

Snart ska jag hoppa i säng. I morgon ska jag stiga upp tidigt då jag ska till frisören 8:45. Jobbigt, men värt det. Förhoppningsvis så kommer jag hem med en ny hårfärg!

Idag var jag i centrum och hälsade på Alex på hennes jobb. Pratade och bestämde lite planer för morgondagen.

Igår, lördag så mötte jag Sandra i centrum och hyrde film. När vi skulle åka hem till henne satt vi och väntade på bussen i ungefär en timme för att den kom inte som den skulle. Jobbig och kallt, men runt 21 satt vi hemma hos Sandra och kollade på film. Först ut var Prinssesan och grodan. Jag tyckte att den var supermysig. Precis som alla disney filmer. Och då kan det ju inte bli fel när jag älskar disney.

Andra filmen var Percy Jackson & The Olympians: The Lightning Theif. Faktiskt också en bra film. Jag gillar såna filmer som är action/äventyr.

Kommentera

Publiceras ej